dinsdag 1 april 2014

Mammut!

Er was eens... fatsoenlijke naailes. Daar droomde ik al zó lang van! Basiskennis opdoen, tips en trucs leren, inspirerende projecten, met een beetje uitdaging, gesteund door... deskundige uitleg!

Ik ben dus compleet overstag gegaan voor de naailessen van MyDress, daar zal je mij geen kwaad woord over horen zeggen. De beginners mocht ik overslaan (yay! *me proud*) en dus stortte ik me vol enthousiasme aan mijn vervolg-projectje: een sweater-vestje, met deelbare rits, opgestikte zakjes met een siernaad. Na 5 lessen was het dan eindelijk zover (ik ben een trage werker, tja): zoonliefs mammoeten-vestje is klaar!

Toegegeven: er zitten wel wat schoonheidsfoutjes in. Maar dienen foutjes niet om uit te leren??

En het dient perfect als lekker warm ochtendvestje -bij gebrek aan zomerjas-  tijdens deze heerlijke warme lente!

(alleen wat jammer van de sneeuwvlokjes, wie had er nu ook gedacht dat het ging zomeren in maart??)


stof: sweaterstof Lillestoff by Bora (via Borashop)
voering: effen tricot Modecoupon
patroon: Ottobre 1/2014 nr 6 (Lizard)


En grote broer? Die zag dat het goed was!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten