zaterdag 8 februari 2014

Bloemetjes!

Eigenlijk ben ik niet zo voor assorti. Zoals in: zus en zus assorti. Of dochter en moeder assorti.

Maar toen ik een smeekbede mocht ontvangen van grote zus, voor dat ene stofje (waar ik toevallig nog wel een hoop van liggen had), kon ik haar groene reeënoogjes niet weerstaan.

En dus maakten we maar een A lijntje, assorti met het feestkleedje van kleine zus.

En ja, waarna een smeekbede volgde om assorti naar de kaas-en-wijnavond van de school te gaan.
Ik dacht, ach ja, waarom ook niet.

En was allang blij dat grote zus nog eens staartje wou indoen. Dat was ineens de laatste keer dat ze een staartje wou indoen, wat ik jammer vind, want ze staat er zo leuk mee.

Schattig :) Dat mag toch nog hé, voor een 5-jarige?


stof: modecoupon
patroon: grote zus: droomfabriek
      kleine zus: Ottobre

Geen opmerkingen:

Een reactie posten