zaterdag 6 juli 2013

Zomerjurkjes, deel I - de bloemetjes

We beginnen met de jurkjes.

Bij de sew-be-mommies viel mijn oog op dit project, en dat wou ik absoluut ook maken, met oog op de komende vakantie. Op zich stelt het eigenlijk drie keer niks voor, maar ik vond het best uitdagend, het ging precies niet goed vooruit, zat heel de tijd te knoeien met die rek, en dan de lintjes eraan vaststikken, en dat bleef maar niet op zijn plaats, enzoverderenzovoorts. Ik kan mezelf af en toe verliezen in details, en dat deed ik hier dus ook.

Afgezien daarvan was ik toch niet écht geweldig overtuigd van de kleurcombi  - mijn dochter staat er niet mee (ken je dat, miskoop-stofjes die je toch af en toe bovenhaalt?). Het is te flauw. Voor een zomerhoedje ging het nog wel. Maar voor een zomers kleedje is het een no-go. Bijgevolg ligt het in de kast, werkloos te wezen, naast ondertussen al een paar andere werkloze naaisels.



Maar bon, Rome werd ook niet in één dag gebouwd, toch?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten