donderdag 5 december 2013

Bloemetjes! (en deze keer voor écht!)

Het jurkje is alweer een kleine week klaar maar het duurde even voor ik hem op mijn blog wou zetten, voor het wereldwijdeweb. Al hebben sommige dames het resultaat al wel mogen bewonderen bij de sew-be-mommies, tja, daar ben je dan beheerder voor.

Bloed, zweet, tranen, verkeerd geknipte patronen, paspels die niet waterpas staan, rits-ergernissen, blablabla. Same'ol same'ol. Ik leer duidelijk niet uit mijn fouten. Note to self: minder BABBELEN tijdens naaicafés en naaidates. Dat helpt, denk ik.

Omdat het ritsgedeelte eigenlijk de mist inging, heb ik mezelf getrakteerd (als wanhoopsdaad, eigenlijk) op een workshop ritsen inzetten, die volgende week doorgaat. Omdat een volledige lessenreeks bij een kwalitatieve lesgeefster op dit moment nog steeds no-go is (tenzij iemand een privé-lesgeefster kent, pleaaaaaaaaaaseeee?), is het roeien met de riemen die we hebben!

En de aan-foto, die moet nog komen. Mijn model heeft er helaas een ziek weekje opzitten, dus het zal nog een paar dagen duren voor ze in volle glorie kan schitteren. Ten laatste tijdens de feestdagen, want het blijft uiteindelijk een feestjurkje. Zonder tule, want daar had ik geen zin in :)

Stofje: Modecoupon St Niklaas
Voering: Modecoupon poplin geel
Patroon: Ottorbre 6/2013 Autumn Roses dress



2 opmerkingen:

  1. :) komt goed :) qua les: in boho Gent kan je uren kopen om te gaan naaien, je doet u eigen project en zij leggen uit op maat :) zalig

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dat klinkt perfect... maar Gent! Gent is zo ver weg als je het in het hol van Pluto woont! Zucht.

      Verwijderen