vrijdag 22 februari 2013

Rokjes!

Met enige trots kom ik toch ook even mijn meest recente creaties tonen.
Patroontje (nuja) vond ik hier, en hoewel het eigenlijk een 25-minuten rokje betrof, heb ik aan elk stuk ongeveer 5 uur gewerkt. Maar ik moest dan ook weer speciaal doen, en heb er 2x een gevoerd rokje van gemaakt. Niet dat ik al ervaring had met gevoerde rokjes, of wist hoe ik zoiets moest doen, maar heb gewoon mijn buikgevoel en boerenverstand gevolgd en toen kwam ik op dit!



 En voor een jarig nichtje maakte ik dit: 




 En vlak voordien maakte ik voor grote zus ook dít:


zij mocht het stofje kiezen (cupcakes van Michael Miller) en ik koos het mme Zsazsa A-lijn patroontje. Een beetje verkeerd knippen hier, een beetje verkeerd meten daar, en het zit wat strak aan de poep, maar het gaat nog wel. En binnen 4 jaar mag kleine poppemie hem dragen.






Maar laat ons eerlijk wezen, eigenlijk ben ik toch wel blij met die naailessen die eindelijk gepland staan.
Een beetje basiskennis zal me niet misstaan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten