zondag 5 mei 2013

Gewerkt!

Oh ja, en tussen al dat leuks zou een mens nog vergeten te vermelden dat er niet alleen gefeest en gezond, maar ook gewérkt werd! Stilzitten zit niet meer in mijn woordenboek sinds de kindjes er zijn (buiten Facebook gerekend dan), en dus hebben we wat voortgewerkt aan volgende knutseltjes:


1. Hoedjes!
Na mijn vorig knutselwerkje heb ik eveneens een zomerhoedje beloofd aan 2 dames met ongelofelijk schattige jongensbaby's, hoe kon ik hun vraag en hun kale hoofdjes weerstaan:


 uiteraard getest én goedgekeurd door grote zus... én kleine zus!


2. Rokjes Part I!
Wat later bleek er nog tijd voor een ander beloofd projectje: een dames A-lijn Zsazsa'ke met rebare tailleband!

Hoewel ik niet helemaal blij ben met het resultaat, de rek bleek op het einde toch minder te rekken dan gehoopt, en dus ben ik nog steeds aan peinzen hoe ik de rok een maatje kleiner kan krijgen zonder drastisch te moeten "knippen en plakken". Eerst de eigenares in spe eens laten testen, en vervolgens verder laten beslissen over de aanpak!


3. Rokjes part II!
Moeten er nog rokjes zijn? Jaaaa! Het is volop lente, en daar hoort een super zwierig, vrolijk, lentefris groen cirkelrokje bij! Opnieuw, een zsazsa'ke, wiens patroonbeschrijving wel enige wenkbrauw deed optrekken, maar na de ontluikende AHA-Erlebnis, weinig geheimen meer toonde:



4. Dino's!
En last, but not least, voor een KEI stoere 2-jarige, bij toeval toch wel niet de dreumes van Naaistaart  zijnde, een swapje!! En hopelijk is de stoere dino-boy in kwestie er blij mee, ik had toch de indruk van wel :)


1 opmerking:

  1. Jaja, stoere Merijn was er hééél erg blij mee en de kleuren staan hem fantastisch!

    BeantwoordenVerwijderen